onsdag 5 januari 2011

Lustarna sviktar

Åter i Soffhörnet efter en långdag på jobbet.
Skönt är det,
men man har inte mycket lust över till såna där grejer egentligen skulle behöva göras här hemma, när man spenderat över 10 timmar på coop. ^^
Jag skulle helst vilja hitta på något riktigt skoj,
trodde jag skulle det, men så blev det inte.

Allt det där tråkiga, behövliga, skulle bli gjort på den lediga dagen imorgon,
men senni, den lediga dagen blev ingen ledig dag!
Både bra, och dåligt, om ni frågar mig.
Jag hade verkligen behövt vara ledig imorgon för att hinna städa undan julen, tvätta bort berget av skitiga kläder, och en massa annat sånt där nyttigt.
men, att jobba 10-17.15 på en röd dag, med dubbel lön...kunde jag helt enkelt inte tacka nej till.
Money money money! (=

Får hinna det jag hinner,
det andra får fan va! ^^

Och nu då?
Ja ni, jag vet inte riktigt...

Inga kommentarer: