onsdag 26 januari 2011

Vikt och mått....

För första gången på mycket länge:

Vikt: 79,4 kilo
Midja: 85 cm
Byst: 104 cm
Stjärt: 103 cm
Mage: 94 cm
Höft: 96 cm

Någon sådan detaljerad lista har jag inte gjort sedan 8 Mars förra året.
Dåligt med uppdateringar har det vart, i brist på motivation och ork på allt och inget.
Men, nu ska det bli ändring.

Vägning och mätning varannan Onsdag från och med nu,
så får vi se om jag lyckas komma någon vart. ^^

När det gäller tiden som gått från 8 Mars 2010 till idag 26 Januari 2011,
så kan jag säga att måtten bara flaxat med en sisådär 0,5- 1 centimeter,
och vikten pendlat upp och ner med ungefär 2-3 kilo.
Inte alls farligt.
Det får va så.
Är stolt över att jag överhuvudtaget lyckats hålla mig "här nere" och inte gått upp allt jag förut kämpat mig ner.

6,4 kilo kvar till 73.
Nu gäller det bara att få vågen att minska lite.

Inga kommentarer: