onsdag 12 januari 2011

Saknaden av något så långt bort

Kan inte hjälpa det, men jag längtar redan något hemskt till första helgen i Juli!
Flera flera gånger de senaste dagarna har tankarna sneglat iväg på eget håll, planerat alldeles för lång tid i förväg, undrat hur och när...

Rallycross EM i Höljes
jag väntar dig redan!

Det sägs att man inte ska förvänta sig för mycket,
det är visst större risk för besvikelse då...^^
men jag kan verkligen inte hjälpa det,
Det var den roligaste helgen på hela förra året.
Och mina förväntningar är sååå stora!

Alldeles för lång tid är det kvar,
för många månader, veckor, dagar...
men tiden brukar ju oftast snubbla förbi snabbare än man anar.
Ska fan sätta upp lapp om ledighet på jobbet redan nu,
för den helgen tänker jag då banne mig inte jobba!
ICKE!

Snart Svenska Rallyt också.
Det har jag bytt dagar med min snälla arbetskamrat idag för att kunna komma ut på.

Älskar att jag börjat planera saker i tid,
så jag slipper paniken.

Det här kommer bli ett förjävla bra år!
Ett motormupps-år, som det verkar...
So what?

Inga kommentarer: