måndag 17 januari 2011

Tänker testa nytt

Kom precis på vad som ska testas på imorgon kväll efter arbetet...
Zumba såklart!
Kom på att Rob's mamma erbjöd mig att låna hennes dvd:er då innan jul,
då jag varken hade tid eller ork.
Nu är de i Thailand de jävlarna (neeeej, inte alls avis),
så då kan det ju inte göra så mycket om jag smyger dit och smyger ut dvd:erna och tar med dem hem till mig en sväng?
Självklart inte!
Jag hade fått låna dem även om de inte befann sig på andra sidan jordklotet, det vet jag...
men det känns ju lite mer som finlir om jag lånar dem när hon ändå inte kan använda dem. ^^

Sent blir det.
Konstigt med maten då jag glömde äta middag mellan jobbpassen.
Kom hem 21.30.
Egentligen försöker jag att aldrig äta någonting efter klockan 21, SENAST!
Men idag måste det bli ett undantag, för annars kan jag inte sova för kurrande mage.
Rob är snart hemma från jobbet och jag har gjort varma smörgåsar...
4 till honom, och en till mig.
Sallad till det.
Kommer bli mumma!

So long...


Inga kommentarer: