fredag 21 januari 2011

Klirr i varma skor

Lugnt blir det ikväll.
Väldans lugnt.
Kom hem från jobbet för en stund sen,
och det känns fan som jag snart ska iväg dit ner igen.
8.45 imorgon ska jag vara på plats för ännu en omgång.
Blir ett litet jobbmaraton på 46 timmars jobb på sex dagar nu från och med idag tills på Onsdag.
Kliiiiirr i kassan blir det.
Gött som fan!

Sitter i soffhörnet, myser med tissetassen och doftar en samling av 12 timmars instängda fötters fotsvett. Riktigt fräscht tycker jag!
Mmmmmmm....Yummie!
Slänger ett öga på "Let's dance" då och då, och väntar på att karln ska komma hem från jobbet.
Kanske ska jag försöka röva mig upp ur soffan och byta strumpisar innan dörren öppnas,
för känner han den här stanken blir det nog fan inge Fredagmys alls för min del ikväll. ^^
Det är nästan så jag börjar tro att tissetatten inte alls ligger och sussar i knäet,
han kanske blitt hög på sura fossingar och tuppat av?
KEEP OUT!

Imorgon, efter avslutat arbete klockan 18.15,
planerar jag att ta mig ut i spåren igen.
Om vädret och orken tillåter.
Jag lovar inget.

Trevlig helg!




Inga kommentarer: