fredag 28 januari 2011

Efter natt kommer morgon

Goodmorning goodmorning!
Upp å hoppa är det som gäller efter några timmars sömn.
Iofs inte mig emot då jag ändå bara drömt konstiga, äckliga och läskiga drömmar så jag vaknat flera gånger och och gråtit och helst inte alls velat somna om. ^^
Fattar inte varför jag aldrig kan drömma några roliga drömmar längre,
det är bara mardrömmar när jag väl drömmer.
Då kan väl drömmarna lika gärna skita i att ploppa upp i mitt huvud likt hundbajs under skon?
Trevligt med morgon!
Trevligt trevligt!

Och vem kunde gissa att min första lediga dag på åtta dagar skulle börja med ett sms som frågade om jag kunde jobba?
Där höll jag på att dö för nån minut!
Nejnejnejnej!
Hade det inte fixat sig efter ett samtal ner till jobbet, så hade jag jobbat ändå, självklart.
Man kan inte rå för att man blir sjuk.
Men jag är sååå glad att mina arbetskamrater fixade biffen ändå,
så jag slapp.
Thank you my darlings!

Så nu är jag redo att fånga dagen!
Ska bara slänga på mig träningskläderna först!
Se upp i spåren!

TJOHOOOOOOOOO

Inga kommentarer: