torsdag 20 januari 2011

Whiny

Tror det får bli lite av en vilodag idag,
förvisso har jag varken träningsvärk eller någon känning alls av gårdagens skidtur,
men kroppen kan ändå behöva vila ibland.
På sin höjd kan det bli ett pass yoga till kvällningen,
det beror på hur uttråkad jag blir. ^^

Fint väder idag också,
men ändå har jag inte fått tummarna ur röven och tagit mig ut i solskenet mer än när jag var ut och hämtade posten i postlådan.
Är lite sugen på en skotertur, men är lite orolig att jag ska bli ståendes nånstans å inte ta mig hem då skotern verkar ha en tendens att krångla så fort jag kör, eller åker med på den.
Börjar nästan tro att den hatar mig.
Bajsskoter, fast ändå inte!

Städat borde det bli här i svinstian också,
men tror ni lusten finns?
nej nej nej!
Har plockat undan det mesta, så egentligen är det bara att dammtorka och dammsuga kvar, men har jag verkligen ingen lust till idag, så jag tror jag lämnar det åt Rob så han får nånting att göra också.
Egentligen är det faktiskt hans tur för jag donade förra gången,
så det är väl inte mer än rätt? ;)

Haha whiny-face idag tror jag.
Det får man vara ibland.
Tackar tackar!
Och trots gnället är jag faktiskt på riktigt bra humör idag,
jag har liksom bara inte lust. ^^

Tror det är dags att byta från shorts till något varmare,
och ta sig en tur ner på byn få se vad som händer där.
Posta nått brev och tjåla med lite folk kanske.

Vad hittar ni på idag?

Inga kommentarer: