söndag 30 januari 2011

Ikväll har jag vart på Date

Ännu en lyckad kväll flög förbi snabbare än jag hann blinka.
Fötterna gick varma på de två dansgolven mest hela tiden.
Discodans a la' hög nivå på nedervåningen,
och Bugg på ovansidan till Date's ljuva toner och röster.
Trevligt sällskap var det också.
Har absolut no complaining to do!

Dock ska jag försöka komma ihåg till nästa gång jag ska ut på något sånt här rajtantajtan att det är väldigt svårt att försöka dra en bugg, när man hela tiden måste dra upp klänningen för att inte få till en fin bröstchock bland folket, och alltså aldrig mer bära axelbandslös klänning och bh.
Påminn mig gärna om detta nån gång då och då, tack!

Kvällen lyckad, mammas bil fortfarande lika hel och fin som den var när jag lånade den, och då var det bara att ta kvällen för kvällen då. ^^

Lär nog dra en ställning på klockan,
ifall mamsen hör av sig imorn bitti.
Tillåter vädret, blir det folkrace i Borlänge,
och det vill man ju för allt i världen inte missa genom att ligga å sussa alldelens för länge!

Simma lugnt kamrater!

Inga kommentarer: