tisdag 25 januari 2011

Gick icke som planerat (igen)

Tisdagens "kortdag" på jobbet till klockan 17,
blev helt plötsligt den femte heldagen på raken och ingen hemkomst förän 19.30.
Med andra ord uteblir den planerade skidturen efter jobbet idag också. "/

Behöver jag tillägga att jag är mycket mycket glad över att inte börja förän 15.00 imorgon?
självklart hade jag hellre börjat tidigare och slutat tidigt, än att gå ännu en kväll, men man tager vad som finnes. ^^

Och ett hårdpass i spåren borde jag hinna med innan jobbet imorgon.
Ska bara ge mig själv en liten sovmorgon först också,
I think I need it!

Nope, dags för mig att dra en drill å ta mig ner till mitt andra hem igen.
Det finns varor att fylla, leveranser att kontrollera och kunder att ta hand om.

Working working working...

Inga kommentarer: