tisdag 4 januari 2011

Redo

Vet ni,
Jag tror jag har hittat motivationen igen!
Nu tänker jag ge järnet vad det gäller det här med att vara nyttig,
och förhoppningsvis krympa ner de där 7-8 kilona jag har kvar till 73.
Det är som jag har gått på paus till- och från i ett helt år nu.
Haft tunga perioder, deppiga stunder och varit helt omotiverad att fortsätta gå ner,
fast än jag velat.

Nu känner jag mig redo att fortsätta,
beredd att försöka igen,
på riktigt!

Nu är det slut på skitmat och en massa ätande hit och dit,
och så fort jag känner mig bättre från hostan som tydligen bosätt sig ett tag i min kropp,
så är det dags att börja slita röv och svettas som en gris igen!

Älskar den här känslan av vilja!
Det känns som förut igen!

Dagens mat:
Frukost - en hårdbrödmacka med smör och ost, en satsumas, vatten
mellis - en avokado, en näve cashewnötter, vatten
Lunch - fiskpinnar, spenat, paprika, vatten
Middag - Sallad med isbergssallad, paprika, tomat, gurka, ost, tonfisk, cashewnötter, vatten


Wihoooooooooooooooooooooooooooooooo!

Inga kommentarer: