torsdag 27 januari 2011

Mannen (?) här är väldigt nöjd

Nuuuu...har jag tagit helg!
Och gönne känns det ända ner i de krokiga lilltåningarna ska ni tro.
Till min glädje lyckades jag nyss slänga ett halvt öga på termometern också...
Skidåkarvänligt!
Då är det bara att hålla tummarna på att det håller i sig!
Har redan gjort väckarklockan redo för att dra en pling vid tio tiden i ett tappert försök att få upp mig ur sängen,
men man vet ju aldrig riktigt om den lyckas.
Eller rättare sagt, JAG vet aldrig om jag lyckas hålla mig stående efter att jag gått de där 2 metrarna från sängen till klockan, eller om jag halvt ramlar tillbaka till sängen och sussar vidare som ingenting hänt.
Jag är duktig på det där, nästan världsbäst skulle jag tro.
En gren för OS kanske?
Skulle vara riktigt trevligt att få chansen till medalj på något vis här i livet. ^^

Men men, nåväl.
Min planering för morgondagen ser ut något sånne:
- Komma upp i någorlunda tid
- Åka minst 10 kilometer på skidorna
- Plocka och dona lite här hemma, helst hinna dammsuga också
- Leka privatchaufför åt Linda till Systemet
- hjälpa kvinnan med förberedelserna inför inflyttnings-/födelsedagsfesten
- Må bra bland trevliga människor hela kväll'n

Tjohooo vad det går fast man är ledig hörreni!
Men trevligare saker att göra får man ju ändå leta efter (bortse från plocket och doningen, tack),
så jag nog fasen rätt nöjd ändå.

Ja jävlar, det bestämmer vi tycker ja!
Jag är Nöjd, och inget mer med det!




Inga kommentarer: