måndag 17 januari 2011

Power

Det blev inget åka av idag.
Plusgraderna har ordnat snöslask och små översvämningar lite överallt,
det känns nästan kletigt ute, som om man halkar och vadar omkring i en massa slajm. ^^
GE MIG NÅGRA MINUSGRADER IGEN!
Dessutom blev jag återigen påmind om den där jäkla halsontet när jag vaknade,
och snörvlet vill verkligen inte ge sig...
Så istället för längdåkning, blev det lite lugnare träning.
60 minuter av valross-aktigt kräl på golvet skulle man nästan kunna säga. ^^

Jag testade den här:
Som jag fick i julklapp av faster och kusinerna i julklapp.

Bättre än väntat gick det, trots min osmidighet,
och jag lyckades faktiskt med det mesta.
Skön träning,
lagom träning en dag som denna.

Nu vilas det ett par hekto,
snart dags för att dra sig ner mot jobbet igen för lite "efterstängnings-jobb".
Sen är det bums i säng,
så jag orkar upp för en 8.45 - 19.30 dag på jobbet imorgon.

höppsilöri!

Inga kommentarer: