söndag 16 januari 2011

Det var ju så roligt det här!

Ojojoj vad jag lär ha bränt kalorier på dansgolvet igår kväll,
det gjorde vi alla!
En riktig girls night out med mina 4.
Allsång i bilen, skratt, en massa skratt, dans ända fram till stängning,
lugn efterfest, innan vi till sist rullade hemåt igen vid 3-tiden imorse.
Bra kväll, som alltid med det sällskapet.

Sovmorgon blev det också,
en lång en, med tanke på den sena läggningstiden.
Skönt att få sova tills man vaknar av sig själv,
med en liten gnutta träningsvärk som jag trodde skulle vara mycket värre än den är.
15 kilometer, och bara lite rumpvärk.
Chockerande!

Har haft en lugn dag förövrigt,
snörböbbelidöttandet verkar ha fått liv igen efter skidturen och snoken vill tydligen inte sluta rinna.
Satsar på bättre väder imorgon än idag, då blir det skidåkning mellan jobbpassen.

Plockat lite här hemma, kastat i en tvätt, gjort och ätit jävulskt god tacopaj.
Och så ringde Sofie och frågade om jag hade lust att komma över för att leka lite med Wiggo under tiden hon gick ut och skottade av taket.
Sötungen hade själv bett henne ringa mig, för han ville promt "leka med Sanna"!
Självklart gick jag över!

Mamma och Pappa, pusselbyggande, köra med leksaksbilarna på bilmattan, stanna bilen för att släppa över dinosaurien Lillefot över övergångsställena, plocka med gosedjuren, krypa in i tältet, brruuuuuuum bruuuum...
Mycket lek blev det!
Kalle anka och musse blev att åka båt när pusslet väl var lagt
"Sanna, kan vi bygga det en gång till? Det var ju så roligt det här!"
Sötnöt!

Han heter Wiggo, den där heter Petter, han heter Joakim...
och det här, det är din älskling. Den heter Robert!


Om ni undrar vad alla gosedjur gör i sängen, så gör inte det nå mer...
Självklart bajsar dom!!!
Dööööhhh (fattar väl vem som helst, eller hur?) ;)
Eller sover...(det beror på när du frågar)
hahaha...

Underbara pöjk, va du är go å leka med!

Nu, dags för Solsidan!
Ikväll tänker jag skratta magmusklerna starka!

God Söndag på er!

Inga kommentarer: