måndag 31 maj 2010

Svettigt varmt, också

Fyra och en halv kilometer tog 28,35 minuter att jogga idag.
Inte så där hipphipphurrey bra, men för att jogga non-stop i 27,5 graders gassande värme, så är jag faktiskt rätt nöjd ändå.

Kunde iofs väntat till senare ikväll, men det är bäst att passa på när den där riktiga träingslusten faller på. Var helt säkert på att huvudvärken skulle komma för att stanna resten utav dagen, den brukar göra det när jag anstränger mig i värmen...men än har den inte kommit, och jag hoppas det förblir så!

Ska ta mig en dusch, sen hänga lite tvätt. Städning kommer sen, när världsmästare i sovning har vaknat till liv igen, så jag får lite hjälp. :) Har han vart här å hjälpt till stöka till, då får han tusan i mig hjälpa till å få ordning på stället också.
Fast det gör han iofs alltid. Städar, diskar och donar... :)
Men jag förstår inte hur man orkar sova så mycket som Rob gör! Haha, jag skulle dö om jag sov hälften så mycket! ^^

Kanske ska skvätta lite av min oerhört goda arom på honom, så han sätter sig raklång i sängen och aldrig mer vågar lägga sig å sova?
hehe... Skit kul!

Förövrigt gör jag inte mycket idag, men det är härligt det också!
Det är så här man ska tillbringa varenda lediga dag:






Inga kommentarer: