fredag 28 maj 2010

Bolagsstämma

Tänker snart sätta mig i bilen å köra heeela långa (och dåliga) vägen till Hällefors för att hämta systeryster vid bussen.
Tänk vilken tur hon har, som har en sån snäll syster som mig! Det önskar jag jag också hade en, eller två! ^^ Höhö.
Very funny!

Ikväll vankas the Bolagsstämma of the year...
men inte vilken bolagsstämma som helst.
Beskrivningen lyder som nedan:

"Välkommen på konferens angående högtidsdagarna för Stina 21 år och Malin 20 år. Konferensen utformas på så sätt att ni kommer med kassar fulla av dryck, blommor och humör. Värdparet står för lokal, musik och snittar..

Precis som alla konferenser förväntas urspårning ala slips-knuten-kring-huvudet, snedsteg med sekreteraren och även tårar på tjejtoan. Spyor i krukväxter undanbedes vänligt men bestämt.

Lämna ungarna och frugan hemma och kom och fira på vår bolagsstämma.. som vanligt gäller: ALL OR NOTHING!
"

Haha, de är för tokiga de där damerna!
Jag tror det kan bli en höjdare, tron't ni? :)

1 kommentar:

Musan sa...

Ursäkta?! Hur tog du dig till Björbo på den tiden du inte hade körkort? Hur tog du dig till fotbollsträningarna i Lesjö innan du hade körkort? Vill bara påpeka att du haft en sån syster. Hon bara gick och gömde sig när du fick eget körkort :P