lördag 29 maj 2010

Bakis?

Jag tror jag dör den där "dagen efter" döden ett tag...
Eller nää, så farligt är det faktiskt inte.
Mår mycket bättre än jag trodde jag skulle göra till och med.
Lite trött bara, men annars så!

Hade skojsigt igår. Trevligt.
Presenterna jag och syster gav födelsedags"barnen" blev uppskattade, (varsin fotobok där vi klistrat in gamla partybilder på dem, skrivit kuliga kommentarer och använt oss av gamla klistermärken)
och de utlöste mer skratt än vad jag trodde det skulle göra,
det är alltid trevligt. :)

Nu tänker jag flöta mig framför tv:n i nån timme, sen leka en stund med Malan.
Städas lär det göras också, men det får bli ett senare problem. ^^
Konstigt nog ser crosstrainern väldigt lockande ut...fattar inte ens hur jag ens orkar tänka på det, men det är väl bra, eller hur?
Ett träningspass till kvällen skulle inte sitta helt fel, och det tycker nog inte tjockismagen heller!^^

Inga kommentarer: