lördag 8 maj 2010

muskelburgare

Nu ska vi se...
Finns det nån del av min kropp som inte gör mig påmind om de senaste dagarnas träning? Hmm...Armarna, huvudet och fötterna?
Låren spänner fortfarande, men jag går lite mindre som hesten ^^
Nytt för dagen är rumpmusklernas illaont och magens sköna stelhet!
Jag är glad. Nöjd.
Jag är på gång igen.
Har lyckats ställa mig upp, på riktigt, och börjat ta tag i det igen!
Happyface för det!
Nu är det raka spåret mot god hälsa som gäller!

God hälsa ja...är det att ta en runda på donken i Mora vid ett-tiden på natten och tjocka i sig alldeles för många cheesburgers bara för att man är fyllehungrig? Haha. Fy fan va dubbelspårig jag är! Men ja, hellre nån hamburgare för mycket, för att kunna sitta här idag, och INTE vara bakis för fem öre.
Värt det! Ohh ja! :)
Dessutom tog jag ju en cola zero också. ^^ höhöhö

Jag hade så jävla kul igår så ni anar inte! Skulle ha vart chaufför, men slutade som fyllbult med anlitad driver.
Tog en roadtrip till Rättvik för att kolla läget. Grabbarna bus var på största möjliga tänkbara braiga humör, och jag njöt av att ha en gammal vän som jag inte umgåtts med på år och dag bredvid mig.
Hängde ett tag i centrum, kikade på fina raggarbilar, och försökte hitta till krogen sen...
Dock visste ingen vägen, och Rättviksborna själva kunde inte förklara vägen de heller, så det slutade med flera felåkningar och sen gav vi upp och begav oss hemåt.
Grabbarna somnade bums, medan vi tjejor blev allt mer på festligt humör.
Minnen pratades, tider saknades, saker diskuterades och det skrattades för fulla muggar.
För mig blev kvällen helt perfekt!

Ikväll får vi se vad det blir. Det pratas om Marknadsdans, men inget är bestämt ännu. Först och främst ska jag på kalajs hemma hos käraste Malan som fylleri år på Måndag! Det kommer bli mys på hög nivå!

Vilar vidare i nån timme.
Djin är helt slut efter långpromenaden...

Inga kommentarer: