torsdag 6 maj 2010

Heeest

Idag går jag som en häst. Inte alls snyggt.
Inte så skönt heller, eller jooo föressten, där ljög jag.
Det gör ont, fast det är jäkligt skönt också!
Träningsvärk i tjockis-låren. Hejhej! :)

Paxade mig själv som kassaslav mest hela dagen på jobbet. Att fylla varor är ett stort NO NO en dag som denna. Jag lovar det tog minst två minuter varje gång jag var tvungen att huka mig ner och resa mig upp igen! ^^

Nu är det långhelg som gäller. Fredag, Lördag, Söndag och Måndag! Fyra hela lediga dagar på raken! Puhhhh...lite jobbigt känns det, men skönt också.
Nu gäller det bara att fylla dagarna med nånting att göra. :)

Imorn kanske det blir en road-trip tillsammans med grabbarna bus, på Lördag är det kalajs hos Malan! :)

Har latat mig framför tv:n ett bra tag, tror jag ska masa mig upp nu, stappla en kvällspromenad med Djin och mjuka upp musklerna lite. Det vankas ugnsstekt falukorv och mos till middag lite senare.
Yummiiiiii!

Inga kommentarer: