söndag 2 maj 2010

Maj maj måne!

Söndag, och ännu en förjävla rolig helg lider mot sitt slut.
Sista April blev minst lika rolig som jag hade tänkt mig. Vi grillade, gick på brasa, söp till, och dansade röven av oss till trubaduren på pizzerian!
Jag hade så förbannat kul så ni anar inte! Den kvällen kan jag leva på ett bra tag här fram över! :)

Lördagsjobben överlevdes, men det var motigt ett tag ska jag tala om. Det är inte smart att dricka kvällen innan jobb, jag vet...men det är ju bara sista April en endaste gång blott om året, så va tuuusan! ^^
Jag kände mig nog rötnare än vad jag såg ut i alla fall...hoppas jag! ;)

Fram emot kvällen grillades det igen. Lite familjemys med småprat om allt mellan himmel och jord så där. Sen blev det soffan resten av kvällen.
22.15 gick jag till sängs helt jäkla slut!

Idag har det jobbats igen. Städats och donats här hemma. Snart ska det lagas mat, men först en liten kvällspromenix med vovven!
Återstående delen av kvällen spenderas i soffan.

Tack alla ni som förgyllde min Fredag!
:)









Inga kommentarer: