söndag 30 maj 2010

jagvetintevaddettaskaheta

Det blir ingen träning idag. Jag varken orkar eller vill.
Har däremot varit ute och busat med Djin i en timme på kvällskvisten. Självklart var min lille så duktig att han hittade ett dyhål att doppa sig i lite försiktigt, så då fick vi lov att bada fötterna båda två... Lite kallt var det, men inte alls så farligt.
Kom på att jag nog aldrig varit så här sen med att bada första gången. ^^ Jag har blitt en badkruka på senare år. I högstadiet hade jag och mina "buddies" som vana att bada redan innan all is försvunnit från sjön. Knas var vi. Men det var kul!^^
Och jag saknar det!

Har hängt med kärleken största delen av dagen. Sålt en bil å härjat runt lite. Solat med svärmor och fikat. Pratat med min sötaste Pis i telefon. Hängt på byn vid "ljugarbänkarna" som förr i tiden.
Det gäller att ta till vara på varenda minut jag kan vara med Rob nu, för till veckan får jag va glad om jag får se den minsta lilla skymt av honom...
Det är student på gång mina vänner!
Så liten/ung/pluttenuttig är han, min nya kärlek.
Höhö...Lammkött, inte dåligt det! ;)
Jag känner mig som en gammal kärring fast det inte skiljer fler år än två.^^

Det är fisketurer, säckgångar, fester och flera "sista natten med gänget"-grejer på G...
Och jag förstår honom. Det är en jävla resa det där med att gå ut! :)
Har tagit ledigt på Fredag så jag kan åka in till stan och se honom få friheten, sen blir det avslutningslunch på finrestaurang med hela "svärsläkten".
Bara längtar efter att få se honom i hela studentutstyrseln som vi fixat. Han är så stilig i kostym och grejer så ni anar inte! :D

Nu är det filmtajm som gäller....

See you!

1 kommentar:

Sockiss sa...

kärleken har ingen ålder... om man själv inte väljer det vill säga. men inte trodde jag att du bara var 20?! (21?!)