fredag 7 maj 2010

Virvlar runt

Funderar på om jag ska ta mig ett träningspass med Paolo Roberto efter den planerade långa morgonpromenaden. Har en dvd jag fick när jag köpte "topp hälsa", och den kan ju vara värd att pröva, eller hur?
Har en liten aning om att det kan bli svettigt här på förmiddagen, kanske försvinner träningsvärken då också? ^^

Annars planeras det bara tråkigheter här i min lucka under dagen...städning, disk och SM i tvättvikning. Så där lagomt kuligt, men väl behövligt!

Önskar så min plånbok var lite fetare just nu, så här veckan före lön. Har så mycket jag hade velat göra denna helg. Först och främst hade jag velat varit till Pis i Halmstad, tagit en roadtrip ner till lilla huset på prärien och bara njutit av att vara där...
Annars så är det ju marknad i Rättvik också. Där det är marknad, finns också karuseller! :O
Fast det förståss, hade jag varit som allra rikast, då hade jag fan köpt en egen bergochdalbana å ställt här utanför! ^^
Så jävla barnsligt! Men förjävla kul!
Drömmar drömmar drömmar!

Kanske kan Paolo få det att kännas som jag åkt karusell?
Utmattning jagas!

Inga kommentarer: