tisdag 11 maj 2010

Hmm...

Ja, fotboll va det ja!

En massa passningar, skratt, flås, mål, dålig kondition, fintar, tacklingar och gräsfläckar.
Å så en jävla grästuva precis när jag tänkte göra mitt andra mål...
och dääääääääär...
slutade fotbollskvällen med ännu en sträckning i höger knäled!

Den FEMTE i ordningen! YEEEEEEEY!

Premiär, vad hade jag väntat mig? att komma hem helskinnad? Pöhh!
Men vet ni vad? Det här var den första gången jag inte grät! ^^
Tuff tjeeej!
Börjar nog bli rätt van med själva "knicken" som blir i knäet, blir inte lika rädd längre som jag blev i början. Jag vet vad det är, och det gör ont, men vet att det blir bättre rätt snabbt också!

Det gamla knäskyddet sitter på, det gör inte fullt lika ont som det gjort nån gång förut, och jag hoppas på att kunna gå tillräckligt normalt för att kunna jobba imorgon.
Har nyss dragit i mig en förjävla god smoothie med massa frukt och bär. Nyttigheter var'de häär!

Ska zappa lite tv, försöka ta mig nedför trappan så Djin får kvällskissa, sen blir det tusan i mig sängen!

Take care vänner!

Inga kommentarer: