tisdag 25 maj 2010

Shape up you!

Har kommit på att jag är bra dum som inte använt "shapeup"-skorna under mina morgon- och kvällspromenader, så det ska jag fan börja göra!
Snart är revbenet tillräckligt bra för att jag ska kunna börja träna lite smått igen, bara knäet vill hänga med så...^^
.
Kanske spela fotboll på Torsdag?
Eller ta ett pass på crosstrainern imorgon?
.
Jag saknar kvällarna i mitt lilla källargym!
Nu står både crosstrainern och ryggbänken vid fotändan av sängen,
och ser inte alls så inbjudande ut som de brukade göra.
Boxningssäcken ligger nere i källarförrådet,
och blir inte använd för fem öre.
.
Det känns piss! men jag vet inte vad jag ska göra...
Kanske kan jag bygga mig ett nytt gym här nere?
Fast det vore ju lagom roligt om nån av mina grannar helt plötsligt står där och glor på mig, i förra längeheten kunde jag i alla fall låsa in mig och fläsket med en hasp. ^^
Fast det förståss, det kanske är värt det?
Jag vill komma igång, bli som jag var då, igen.
Lika pepp som innan all skit som var.
.
I wan't to shape up me!

Inga kommentarer: