onsdag 5 maj 2010

Tjohoojsan!

JAG KAN JAG KAN JAG KAN!!!
Satte upp målet att jag skulle klara det inom en timme och 5 minuter! 10 kilometer...
Hur lång tog det?
01.04.58!
Haha, fy fan vilken röta!
2 Sekunders marginal, inte dåligt! ^^
Första Tyforsjoggen för året är avklarad,
och nu kan det väl bara bli bättre?

Dock insåg jag att jag behöver köpa in ett par nya skor innan jag försöker mig på både tur och retur, en blåsa på insidan av vänster fot räcker väl som förklaring till det va?
De börjar bli rätt slitna de där gamla fotföljarna, åldern tar ut sin rätt...
Men jag är nöjd, riktigt riktigt nöjd idag!
Nu vankas det städ, och middag
Har bjudit hit mamsen på lite mat, händer allt för sällan!
Min söt ligger och sussar,
ska väcka honom så det blir lite fart! ;)
Dagens happyface!



Inga kommentarer: