torsdag 27 maj 2010

Kiss och bajs!

Och just jaaa!
På tal om älglockning och mina skogsmulle-skills jag lärde mig av min far under min uppväxt fick jag en kommentar om en ytterst viktig grej jag glömde berätta!!!
Jag tänkte i fall nån av er nån gång fick för er att ta er ut på jakt eller så! ^^

Meeeen:
"Man får inte kissa och bajsa på passet!"
^^
Nu vet jag inte riktigt vem som kommenterade, eftersom kommentaren var anonym...
men det kan mycket väl vara så att det var min far själv.
Så ja, people...
Ni får inte göra sådana behov på passet, dä sääger min papa! ;)
.
Det roligaste av allt är att om det nu var min far som skrev denna rad,
så VET jag att jag har/har haft en bild där han själv står med ryggen mot kameran (of course) och pinkar, med passkylten i bakgruden!!!
Hahahaha!
Självklart hade just den bilden nu gått och gömt sig nånstans (eller om jag kanske råkat radera den, eftersom jag aldrig trodde jag skulle behöva den till någonting?)
Tokken osis va papsen!? xD




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har väl aldrig kissat på passet ;-). Då får man ju inte skjuta några älgar ! Kram Papi