tisdag 11 maj 2010

Ge upp, Kämpa mer

Sitter med Expressens GI&hälsa i knäet...
"Gå ner 6 kilo till 1 Juni" står det på framsidan, går det?
Fem kilo har jag fortfarande kvar, till den 31 Maj är det meningen.
Värt ett försök?

Jag vet att det tar tid, va fan, det har tagit mig över ett och ett halvt år att komma hit jag är idag!
Men jag känner mig heldesperat. Eller nej, jag ÄR heldesperat!
Igår ville jag bara ge upp hela skiten. Börja äta allt flötigt och onyttigt som bara går.
Gå upp allt som jag redan förlorat, vad skulle det spela för roll om jag ändå inte kan nå mitt slutmål?
Dumma dumma tanke!

Så nu försöker vi med något nytt!

Gasen i botten!
---

Tv4 kom in på jobbet idag. Ville filma mig i kassan och sen ställa några frågor om de nya jobben som troligtvis kommer till pluttbyn. Haha jag fick panik, flydde kassan illa kvickt!
Aldrig vill jag se mitt eget face på de lokala nyheterna...det där fick chefen ta hand om! :)

Vilar, kvällspromenad med vovven, sen beger jag mig ner till planen för årets första kväll av fotboll! :D

"När känslan att ge upp kommer, är det dags att kämpa än hårdare...."

Inga kommentarer: