söndag 23 maj 2010

Festerier

Denna Söndag känns det nästan (men bara nääääästan) skönt att helgen är över. Fattar inte hur jag lyckas flänga som mest och vila som minst varje helg jag jobbar.
Denna helg blev det inte bara en, utan TVÅ festkvällar på rad! Och så lite jobb där emellan!
Förstår inte vart jag fått energin ifrån, jag som aldrig brukar varken orka eller vilja festa dagen efter fest.
Men men, när det väl händer saker här hemma, då gäller det att hänga med. :)

Fest på folkan igår kväll. Ett lokalt band spelade, och min gamle skönsjungande barndomskompis till fd. klasskamrat sjöng sina vackra toner för folket.
Det dansades, och dracks. Tjålades och skrattades.
En riktig byfest!
Men den slutade tidigt.
Drog vidare till nästa ställe, men hamnade hos en annan barndomsväns föräldrar där minnen dök upp som gubben i lådan, och jag fick höra att min aura gjorde att jag såg ut som en indian för att den var så taggig. ^^
Kvällen slutade här hemma med sötaste Carro och två galna karlar. Det blev sent. Nästan halv 4, innan jag kom i säng.

Helgen, riktigt riktigt bra!
Nu är det bara några dagar kvar till nästa, och jag förstår inte riktigt hur jag ska orka med.
Födelsedagsfirande för Stinis och Malan på Fredag, trubadur på pizzerian på Lördag.
Just nu känns det som det blir nyktert, väldigt väldigt nyktert.
Men det kan ju hinna ändra sig tills dess så klart! ^^

Inga kommentarer: