måndag 31 maj 2010

Svar på tal

Har fått några söta kommentarer från E som jag tänkte svara på... :)

E sa...
snygg är du! men frågar återigen om du är mörk eller ljus naturligt? det ser ut som att du är åt det mörka hållet då jag varken ser tillstymmelse till fräknar, eller "rosa" hy (typiskt för oss "ljushuvuden", men samtidigt har du så ljusblå ögon! åh.. vill också ha blå ögon. Det är ju så fint!

Jag är egentligen rätt mörk i min naturliga hårfärg. Hade rätt så ljust när jag var liten, men det gick visst över! ^^
De blåa ögonen vet jag dock inte riktigt vart de kommer ifrån. :P
Hade också fint självlockigt princesshår som liten, Dumma mig smög sen till sig en sax och klippte av mig det mesta av håret, och då kom aldrig lockarna tillbaka igen... Vääääldigt duktigt gjort! Jag skulle DÖ för att ha självlockigt hår idag!
-----------

E sa...
kärleken har ingen ålder... om man själv inte väljer det vill säga. men inte trodde jag att du bara var 20?! (21?!)

Kuligt att du frågar om jag "bara" är 20, för det är jag. Fyller 21 i Augusti...
Själv tycker jag att jag alltid, och även nu, ser mycket yngre ut än vad jag egentligen är. ^^

--------

Leker soldyrkare idag och skaffar mig "snygga" bikiniränder med hjälp av gräsmattan på baksidan. It's hot hot hot today! :D
Livet leker och eurovision vinnar-låten går på högvarv i mina högtalare.
Äääääntligen fint väder på en av mina lediga dagar!
och på tal om ledigt har jag också fått reda på att jag får ledigt 1-4 Juli...
Rallycross EM i Höljes, Here I come! :D

Wihuuuuu!

1 kommentar:

Sockiss sa...

fast jag är inte sådan som "ser" åldern på folk, utan uppfattar den hur de resonerar. och det kändes som vi kanske var mer jämngamla. (25). men så fel man kan ha!. Ljust hår passar dig finfint iaf!