fredag 7 maj 2010

Paolo Roberto och jag

Nu var Paolo's skills testade, och jag gick och dog för ett ögonblick.
Han är stark, den där karln! Usch fy fan!
Två träningskvartar, en för mage-rumpa-lår och en annan för fettförbränning. Varje träningsmoment ska man orka med i 30 sekunder.
Och hur gick det då? Jag tyckte jag hängde med bra på det mesta, men det finns fan grejer jag inte klarar av för fem öre!

Sidoplanka: Öhhhhhhhhhhhhh?
Kålmasken: Jag är väl för fan ingen robot med muskler av järn!?
Vanlig armhävning (utan stöd med knäna): Whaaaaaaaat?

Jag klarar inte av det. Armarna viker sig och kroppen kroknar.
Men jag ger fan inte upp än!
Om ett tag kanske, sisådär lagom till slutet av månaden? ^^

Annars sprutade svetten så man kunde ha tvättat kläderna i det om man ville, andningen pumpade och Djin tyckte det var lika roligt som alltid när jag ligger och krälar på golvet.

Nån som missade att köpa tidningen, men ändå vill ha DVD:n? I så fall har jag en extra! :)

Nu är klockan snart två, och jag har inte fått nånting av det där tråkiga gjort ännu. Hittar på en massa annat skoj istället, så jag slipper börja...men nu lär det väl va dags iaf tänker jag, annars blir det aldrig gjort.
Ska springa ner i källarn och hämta tvätten, sen blir det full rulle på dammsugarn!

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Inga kommentarer: