tisdag 1 juni 2010

Planen för dagen

Slutjobbat för dagen.
Har precis tjockat i mig lite fiskpinnar och spenat. Gött som tusan de där!
Nu väntar städningen som inte blev gjord igår, joggingturen som jag gett mig fan att komma ut på, och kvällspromenixen med vovven innan jag tar kvällen och latar mig resten av dagen.

Jag har kommit igång igen mina vänner!
Riktigt igång, så där så jag längtar efter att få känna mig själv svettas igen.
Jag har fått tillbaka orken och viljan. Glöden jag saknat.
Det enda jag saknar nu är fotbollen, men är rädd för närkamperna och det ibland blöta gräset.
Vill inte lyckas sträcka knäleden ytterligare en gång. Trött på det, och dessutom gör det så förbannat ont! "/
Får satsa på annan träning så länge, bygga upp musklerna runt om kring knäet, så kanske jag kan vara med från mitten på sommaren eller nått?

I början av Juli vaknas det föressten amatör fotbollsturnering här på byn. Man får själva skapa 7manna-lag och anmäla sig, sen spela mot de andra. Jag fick förfrågan om att vara med i ett lag idag, och jag sa inte nej om ni undrar! ^^
Går det fel då, så är jag då helt jävla säker på att jag hade tusan i mig så roligt i alla fall, så den risken tar jag gärna! :)

Nää hörreni, ta tjuren vid hornen och sätta igång.
Tjaråå så länge!

Inga kommentarer: