torsdag 20 maj 2010

Fullt upp

Har haft en helhärlig dag.
Tänk vad alla dagar är bra nu för tiden.
Nästan topp hela tiden, allt mer sällan depp.
Yeeeeeeeey! Happyface! :)

Leka med Carin å mysa med tissen, äta buffé på china, hoppa in i bilen, åka med älsk till Kupan, Shoppa, skratta, tjåla, dra en sväng till Smedjebacken, Få hjärtat i halsgropen av en lurendreieri-polis och hans bil, sitta vänta, få ett samtal, få ett till. Skynda hem och jobba en och en halv timme innan stängning på min lediga dag. Mysa till åskans muller och kika på lite regn, tycka synd om vovven som inte tyckte det var alls lika spännande som jag. Vara lat och flotta en pizza för att inte tappa all för mycket värmande hull så här när man inte alls har varit nära att smälta bort mest hela dagen. ^^ Höhö. Fan va kul jag är! xD

......Och så vart det kväll och mystajm.
Det gillar jag!

Kissa vovven om han vågar bli med mig ut en sväng nu, sen sängen!

Tackar för alla braiga dagar jag kan få!

Inga kommentarer: