onsdag 26 maj 2010

Nöff nöff sa grisen

Nu säger jag inte att det MÅSTE vara så här, utan det är bara nånting som jag tror till en sisådär 99,9%...

Men det skrivs att min söta lilla blådiga Seat toledo, är en svinstia på fyra hjul...och jag själv och min sötaste Rob, vi är grisar som åker runt i den lilla svinstian...
Ute på en kvällsnervösåk i kvällssolen upprör vi tydligen människor, vi grisar. Knepigt ^^

Min älskade svinstia är den bästaste och den har fiiiin blådig färg, billig att åka i är den också. Man kommer en bra jävla bit på en grisliter bensin. Och det är ju inte illa för en svinstia att ta sig framåt överhuvudtaget? ^^
Och när det gäller oss grisar, så har jag ju alltid tyckt dem varit söta, tillochmed varit trogen "grissamlare" (Mjukis-, prydnads- och andra roliga grisar) har jag varit i en herrans massa år under min uppväxt, så det är väl bara att ta hela den här gris-grejen som en komplimang, eller hur?
Å Rob hade fan inte kunnat hamna mer rätt än där?
...han är ju min lilla älsklingsgris! :D

Men...kom ihåg nu, det är inte som det är! Det är bara som jag tror! :)



Vissa kanske inte har det så bra som de säger? :S

Haha, kanske har lite tråkigt, som gärna fördriver tiden framför paint i datorn? Men va fan, jag har hunnit sola, gå promenad och jobba lite på min lediga dag. Klart man hoppar in och hjälper. :) Lägenheten är nystädad och en tvätt är hängd, nu ska jag bara hämta den andra och lägga i den tredje.

Kanske kommer Rob hem snart också, så kan vi laga lite mat ihop. :)

Nöff nöff...



"I've had enought of your aggravation
It's just a waste of my time
I'm getting tired of your bad vibration
You're always bringing me down
You're a hater, a hater
You're sucking out my energy
And killing all the greatness
You're a hater, a hater
I don't need your attitude"

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför är människor så förbannat avundssjuka!!?? De har nog värsta torra, tråkiga, och olyckliga liv. Kram till dej o din kille!!