onsdag 3 februari 2010

Snöghelvete!

Längdåkning, ja jävlar!
I det här jävla skit vädret???
Snöstormen Allan damp ner utanför mitt fönster.
Gjorde att jag och Malan körde fast, På min parkering!!!

Vi gjorde ett försök att åka upp till backen för att äta i alla fall,
Körde fast, och ångrade oss.
Tröståt varsin pizza istället...FAN vad jag är duktig! ^^
Byta ut träning och sallad, mot pizza...
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeey!
Dumma snö! ^^
(Alltid skönt att skylla på något annat än sig själv. fast dumt ^^ )

Tog en innedag. Tvättade och städade.
Hängde i soffan. Robert hälsade på.

Nu sitter jag nere hos Jimmy.
Har nyss pulsat en promenad med Djin, och innan dess åkt skoter!
Tänk att det finns nånting som är kul med snö upp till knäna i alla fall. :)
Brrrrrrrrrruuuuuuuuum Bruuuuuuuuuum.

It's a good day to day!

Inga kommentarer: