torsdag 11 februari 2010

Jag kommer och går som jag vill!

Försov mig imorse.
Fick skynda som tusan.
Halvsprang morgonpromenaden.
Kastade i mig en halv drickyoghurt.
Pinnade iväg till jobbet.
Hann precis innan klockan slog kvart i nio!

"Sanna, du vet väl att du inte börjar förän 10?"
Åh, jag tänkte väl att det var något jag glömt. ^^
Försökte titta i kalendern igår kväll, men hittade den inte.
Slarver, jag vet!
Tog förgivet att jag började då jag brukar, men så var det alltså inte heller.

Nä nä...
Som tur var var vi en för lite på jobbet idag, så jag slapp gå hem och sen tillbaka.
Göööt.

Tre pers i personalen, en Torsdag, en dag före Svenska Rallyt börjar, med 22 varuvagnar, och 1000 kundfrågor. Yeey!
Därför börjar jag inte längre klockan 12 imorn som jag skulle ha gjort, utan 07.45!
Det gäller att vara på topp imorn bitti, så man orkar med alla svårförstående Fransmän och fulla norskar. ^^
Äntligen körs Svenska Rallyt här igen!!!
Byn blir som galen.
Fullproppad i människor.
Pizzerian höjer priset (som varje år innan rallyt! Fuskisar!),
och vi på Coop satsar som tusan!
Det är kul, jävlar i mig så kul! :)
Bara jag tar mig upp i tid nu!!!...

Fast det ska väl inte vara så svårt?
Inte med tanken på att jag slipper gå till jobbet!
Jag slipper låna någon bil, och jag slipper tigga skjuts...
för nu kan jag skjutsa mig själv!!!
I min egen bil!

FY FAN VA JAG SAKNAT DEN!!!
Tack tack tack tack tack Jimmy för att du lagat och fixat! :D

Jag kan raca runt hela bygden. Hela Dalarna. Hela Sverige om jag vill!
Det har jag ju iofs inte alls råd med eller så, men jag skulle ju kunna. ^^
Jag ska det, nångång!

Vad jag däremot ska göra, nu..är att komma igång med träningen igen!
På riktigt! Gasen i botten! Bort med de sista kilona!
Tjockis ska bort.

Tar natten, ikväll med ett leénde på läpparna...
Jag velar, jag vet.
Men man kan inte vara på samma humör jämt!?

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, hur fan kunde jag planera att flytta till Malta samma år som Svenska Rallyt körs igen, och dessutom under de bästa omständigheterna?! Hoppas verkligen för allas jävla skull att de kör i Sverige igen nästa år!!