måndag 8 februari 2010

Jag vilar

God morgon!
Eller god och god...
Morgon, i alla fall!

Ny vecka och ny heldag på jobbet.
Ännu en vecka har gått, utan att jag tränat en enda gång.
Jag undrar vart den där duktiga Naannii'n tog vägen,
men orkar inte riktigt göra någon ansträngning att hitta henne just nu heller.
Ligger på 77 kilo och väger. Får göra det tills allt känns bättre och jag orkar bry mig igen.
Målet ska nås, Fyra kilo kvar! bara inte just nu.

När jag får bilen, troligtvis snart, med nytt tändningslås och så,
då ska jag börja fundera på att ta mig till skidspåren igen.
Det är då det gäller.
En omstart på något vis.

Skulle jag köra nu skulle det bara bli fel.
En ohälsosam satsning som säkert skulle göra mig mindre,
men med fel anledning.
Jag väntar tills allt känns bättre...

Just nu tar jag dag för dag, Planerar ingenting jag inte måste.