tisdag 23 februari 2010

Booooring

Det här börjar gå mig på nerverna!
Vill inte sitta inne nå mer!
Självklart har det varit vackraste vintervädret idag också..ett sånt där underbart väder att åka längskidor i. En sån där dag man ska tillbringa ute i naturen. I solen. Om man inte jobbar dv.s.
Det gör jag inte, för näää, jag ligger hemma och ruttnar på min soffa!
Börjar bli galen, funderar för mycket och deppar ihop totalt!
Bläääääääääääääääääää!

Djin får skavsår i öronen, för jag har ingen annan att prata med.
Usch vad jag hatar att vara ensam! Vill inte vara det!
Det är skönt ibland, men fan inte för länge...
Då bryter jag ihop!
Jag vill alltid ha människor runt mig, då trivs jag allra bäst!

Har diskat berget av disk i alla fall. Lagat en middag för mig själv fastän jag tycker det är det tråkigaste som finns. Kroketter, fläskfilé och bôrnisås.
Men va tusan, laga mat åt sig själv? Vad är det för vits?
Då kan jag lika gärna leva på smörgåsar... ^^

Har lite feber igen. Men tänker fan i mig inte sitta inne en dag till!
Imorn, om det är fint väder, då ska jag vara ute.
Åka ut i skogen så Djin får springa av sig medan jag lunkar lugnt bredvid.

Ska man vara sjuk så ska det vara ordentligt, så där så man verkligen inte ens orkar bli uttråkad och rastlös. Hellre helt däckad, än så här "halvdöd"!

Återgår till mitt 12 timmar långa "kikapåtv-marathon"...
WIHOoooo!? "/

1 kommentar:

Musan sa...

Förstår dig, det är inte kul att vara inlåst i uttråkning och ensamhet. Krya på dig fort nu!
Puss