torsdag 4 februari 2010

SKÅL!

Det finns bloggande människor som skålar i sina bloggar. Skålar för det de är glada för, det de tackar för, och saker som gör dem glada...
Idag ska jag inte vara sämre. Jag härmar!

Detta skålar jag för idag:
- Den braiga dagen jag haft!
- Den goda maten på Thairestaurangen
- Att jag har ett jobb som jag trivs väldigt bra med även fast det är lite jobbigt då och då.
Ännu mer skål för att jag snart är fast anställd!
- Att jag vaknade redan klockan 6, på en ledig dag..och faktiskt blev PIGG efter en stund!
- För att jag känner jag är på väg åt rätt håll.
Tar för mig mer. Vågar.
Lyckas leva för dagen utan att planera allt som förut.
- För att jag har min familj som står upp för mig i vått och torrt
- För att Djin börjat lugna ner sig efter sitt kåtslag. Tackar alla tikar som löpt för att det gått över!^^
- Att jag trivs i min lägenhet
- För att bildelarna kommit och för att jag troligtvis snart kommer kunna ta mig dit jag vill
- Vännerna jag har!
De som stannar kvar oavsett vad. De som ställer upp. Finns här.
De jag bryr mig så GRYMT mycket om!
- För den lediga helgen nästa vecka. Svenska Rallyt går av stapeln. Och det kommer bli förbannat kul!
- Att veta att allt kommer fixa sig till slut
- För att jag är så nära målet med vikten nu!

jag skålar, sist men inte minst, för:

- Att Jimmy finns!
För de bra stunderna vi haft, och de vi förhoppningsvis kommer att ha.
För att vi är vi, och för att det kunde vara så jävla mycket värre än vad det är!
För att vi äntligen lärt oss att prata med varandra, och kan umgås även om vi inte är ilag.


Finns säkert hur mycket mer som helst att skåla för...
Men det här duger väl för idag?
räcker gott och väl för att skrapa ihop till.

ETT STORT JÄVLA
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

1 kommentar:

Sandra sa...

SKÅL för din skull!