måndag 22 februari 2010

Måndag morgon...

27 minusgrader och en gnutta feber.
Biljäveln vägrade starta, så jag fick gå till jobbet...

Nu kryper jag ner i soffan under mitt täcke och försöker få mig en blund.
Jag frös något så djävulskt i natt att jag inte lyckades somna förän dubbla täcken och en filt låg ovanpå mig. Halv tre var klockan då.
Usch för massa minusgrader och feberfrys!

Sjukanmäld idag och imorgon. Försöker kvickna till!

Krya på mig!... eller nått.. ^^

Jag tycker så jävla synd om mig själv när jag mår så här!
Visst, jag snörvlar, har huvudvärk, lite feber och är allmänt svag...
men jag överlever väl, ta mig fan!
tro inget annat, det låter bra mycket värre än vad det är! ^^
Höhö...

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig !

Kramar från Papi o Stini

Musan sa...

Jag kan nu mera sätta dropp, lägga in kateter, ge morfinspruta, sätta syrgas, blanda antibiotika. Ja det är bara du ber om min omvårdnad syster, hahahaha!