tisdag 23 februari 2010

Pott-träning

Vaknade, drog på mig myskläderna, gick en kort morgonpromenad med Djin.
Åt två mackor med ost, och en risifrutti...
Och nu då?
Soffläge!!?

Ska försöka orka med nånting idag, i alla fall diska berget av disk i köket?
Trots att jag är helt slut klarar jag bara inte av att ta det hellugnt! Jag tröttnar...
Blir så lätt uttråkad.

Det är ändå tur jag har Djin, så jag verkligen måste masa mig ut på en halvlång promenad minst två gånger om dagen, annars skulle jag inte få någon frisk luft överhuvudtaget!
Jag vet man ska ta det lugnt och stanna inne när man har feber, men vovvisen måste väl ändå få komma ut, trots att jag önskat mer än en gång att han kunde lära sig göra sina behov på toaletten som alla andra.^^

Tar en Ipren för huvudvärken, och tuppar sedan av för en stund...

Over n' out...

Inga kommentarer: