onsdag 24 februari 2010

Onsdag, är det va?

Hmm, jo det måste det ju vara..?
Håller knappt reda på dagarna längre. Vad det är för datum har jag noll koll på nu, när jag inte jobbat på några dagar. Känns som om jag börjar tappa greppet om verkligheten helt och hållet, glider bara med. Äter sover bajsar. Såpp, back in the days! ^^

För en gångs skull har jag inte bara hängt runt här i soffan hela dagen, utan faktiskt varit ute.
Promenerat i solen med Djin och J, hälsat på mamsen på bibblan, fått hjälp att förstå mitt elavtal av moster, hängt på Klippstationen hos Christer i några timmar, gosat med Hagelkatten jag saknar och gått ännu en promenad...
Haft en relativt bra dag!

Dock känner jag mig inte direkt piggare nu än igår.
Segade ner ordentligt så fort jag satt mig här i soffan igen.
Febern är borta, men halsontet kvar...

Men, That's life!

Imorn åker jag och Malan till Falun och letar skidjacka.
Jag har dock inte råd leta nått annat än pengar.
Höhö ^^
Roadtrip! :)

Ta hand om er, så hörs vi imorn!

Inga kommentarer: