måndag 1 februari 2010

Den där klänningen!

Det är den DÄR Klänningen! :O Samma klänning, eller nej, inte samma.
Men likadan.
Ni vet den jag fick i julklapp av Linn, som Moa kunde ha men inte jag?
Den som förstörde min julafton en gnutta.
Den jag fick, men inte kom i, och fick Moas för små jeans istället.
Det är den!!!
Fast ändå inte.

Trodde Linn skämtade med mig när hon tog fram den och gav den till mig.
Har hon hittat en större storlek fast det inte fanns? Nej, det var samma.
Den som inte gick att få igen.
Hon ville jag skulle ha den ändå.
Hade köpt en ny. Bara för att jag skulle ha den.
Kanske krympa ner i den nångång.
Vet inte hur jag ens fick för mig att testa den,
när jag ändå visste den skulle vara för liten och jag bli ledsen över den en gång till.

Lite mer än en månad efter jul,
OCH JAG KAN HA DEN!!!!!!!!


Jag fattar det inte, men är överlycklig!
Samma jävla storlek, och nu gick det helt plötsligt,
fast än det fattades hur mycket som helst då.
Wierd!

HAPPTFACE-NAANNII

Vägning imorn, men jag vet inte om jag törs.
Helgen ballade ur med två pizzor och två cheesburgare...
för att inte tala om all alkohol igår. ^^

Jag vägde mig i Fredags kväll.
Brukar inte göra det.
men så blev det.

75,2 kilo!
:O
Och då var det kväll och jag hade precis ätit!
Är det någon som fipplat med vågen? ^^

Just då kändes det jävligt nära...2,2 kilo kvar till 73!
Det är längre ifrån nu igen, efter helgen, det vet jag.
Men fan, jag är nära!

Så jävla nära att räknas som normalviktig för första gången någonsin (?)

JAG GILLAR'T! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul !!! Kram från Papi

Anonym sa...

Vad duktig du är Sanna!!!!
Kramis från Stina

Sandra sa...

Åh, vad bra jobbat! Jag är för trött och hungrig för att skriva något mer, men jag hejar på dig! :D Kram!!