fredag 19 februari 2010

Att vara bjuden, eller inte!

Jag är bjuden på 25-års kalas ikväll!
Ska jag vara ärlig förstår jag inte ens riktigt varför jag är det... :S

Jag är inte rolig att umgås med, har inget intressant att säga om någonting,
Får inte någon att skratta, och har fan ingen humor alls!
Fegar och har svårt att börja prata med folk. Blir stel som en pinne och gömmer mig allra helst bakom de som "vet hur man gör".

Dessutom umgås jag nästan inte med någon som ska dit i "vanliga" fall.
Känner mig som den mobbade typen som för första gången fått en inbjudan till någonting,
så är det inte...
Men jag är väldigt glad att just jag blev inbjuden! :)
TACK!
Så jag ska gå dit en sväng.
Trotsa mitt fega jävla jag och gå dit!

Jag förstår det inte själv, hur kan man vara så rädd för sig som jag är?
Vara så osäker att man mår dåligt av det själv!?

Det är ett måste att komma upp ur den här gropen!
kan inte låta självförtroendet sjunka längre nu...
Jag ska lära mig vara mer öppen bland människor jag inte känner allt för väl,
våga tala och vara den jag är. Allt som jag är, utan den där fegisen som klänger på mig hela tiden! ^^

Det är dags att humöret får sig en uppsving!
På med stereon på högsta volym, ta en varm dusch...
Sen har jag bjudit hit Robert och Andreas på tacos.
Mys!

Owl city- fireflies

Fredag kväll har bara börjat...

Inga kommentarer: