fredag 30 januari 2009

Sov-nödig

Sleepy...

Uh vilken dag.
Började på bibblan (sista dagen) halv nio i morse, sen vid två gick jobbet över i coop-arbete. Slutade kvart i 8 och då bar det iväg på 20-års kalas, vilket jag lämnade ganska snabbt i brist på ork att vara social och lära känna nytt folk. tråkigt men sant. "/
Pizzerian en sväng för att få lite "föö'ning". Å nu sitter jag här. Seg som en snigel, och bara njuter av att vara hemma i min sköna soffa, med min älsk! :)

Något mer jag är är glad, nej ärligt sagt, överlycklig över är att jag får sova huuuuur länge jag vill imorn! I natt blir det att stänga av telefonen och bara snarka på å hårt det går. Uberskönt! Naannii's kropp behöver sömn, Heeela Naannii behöver sömn.

Just ja... Fredag är det å, trots att det känns som om ett helt år passerat sen imorse...
Å ni ska få mina resultat. Det gick som det gick och 0.2 kilo upp. Efter helgen blir det hårdhanskarna på och gasen i botten.

Dagens vikt och mått:
Vikt: 83, 6 kg (+0.2, och fortfarande fast inom 83 kilos gränsen)
Midja: 89.5 cm (+0.5)
Byst: 105 cm (+-0)
Mage: 97 cm (+1)
Höft:98 cm (-0.5)
Arm: 32 cm (-0.5)
Lår: 55.5 cm (+-0)

Jag SKA nedanför 83 kilo!
Kämpa kämpa!

Ska bara sussa först....

Inga kommentarer: