torsdag 15 januari 2009

kort litet inlägg

Nej vet ni vad. Dagens inlägg blir mycket mycket kort.

Jag är hel-slut och orkar inte formulera mig i ord. Dessutom har jag och älsk haft en riktigt dålig dag...ingen av oss mår bra av all denna stress, och vi låter det gå ut över varann. Inte bra! "/ Absolut inte bra när man stöter bort varandra de gånger man verkligen skulle behöva varandras hjälp och stöd. Något att utveckla? verkligen, innan det går för långt!

Kvällens träning går bort (förutom en kort promenad med Djin). Dvs. ingen crosstraining idag. Morgonpromenad på 50 minuter och en promenix mitt på dagen på en kvart har det dock blivit. Var så jäkla fint väder och jag behövde rensa hjärnan.

Imorgon är det vägning igen! :O
Det kommer inte gå bra kan jag säga! Denna vecka är det verkligen allt i ett! Lingonvecka, kanske lite för mycket onyttigheter, och dessutom tror jag att musklerna har börjat växa, för jag har en jäkla träningsvärk i både ben och armar efter crosstrainern.
Eller dåligt ska man väl inte säga att de kommer gå, men har en känsla av det kommer gå åt fel håll med åtminstone vikten...
Det är däremot bra att kroppen fungerar som den ska så man har mens, lite tråkigt bara att man känner sig som en sprickfärdig ballong i en hel vecka.
Å träningsvärk och muskler är väl inte heller dåligt, Måtten kan ju bli bra jävla bra även om vikten går åt fel håll. :)
Men onyttigheterna (höhömmm), är dock inte bra...inte bra alls!
Nåväl, går som det går helt enkelt.
Räknar med en uppgång på runt ett kilo. Huuuuwa! "/

Då slipper man kanske bli besviken iaf.

Nope nope, Säääängen!
<3

Inga kommentarer: