lördag 3 januari 2009

Förkylning, vägen till uppgång?

Det är helg...Lördag. Visst är det? Känns inte alls som det. Veckans helg har redan varit för mig, inte när det gäller ledighet, för det hoppar vi över denna vecka, men med festande och håll-i-gång.
Jag jobbar och står i, halva jobbmarathonet är förbi och det har faktiskt gått riktigt bra (om man räknar bort morgonens försovning. Varför kommer jag inte upp???). Jag har gått och blivit förkyld till råga på allt, tror jag har lite feber också. Något som jag absolut inte behövde just nu!
Man kan ju inte träna när man är förkyld för sjuttsingen! :C
Känns som att jag blir tyngre och tyngre för varje dag som går, å jag sitter still.
Jag behöver nedgång! Men först tillfriskning och energi!

Jag har väl världens sötaste Faster i alla fall!<3
Berättade igår, när hon var in på Coop, att jag kände mig dålig...
Och några timmar senare kom hon in med denna söta påse. Med 2 mandariner, 1 apelsin, en flaska Chi-San, en flaska Kan-Jang och ett krya på dig kort i! Det gjorde min dag! :)
Tack tack tack!

Sååå...två veckors uppgång på vågen och jag åker på en förkylning...
Ska detta bli den tredje veckan av uppgång istället för nedgång? Jag vill INTE! :C
Men hellre det än att förstöra hälsan helt å hållet å bli ännu sjukare.
Blir lugnt över helgen, sen får vi se vad jag orkar med till veckan.

Kvällen bjuder på filmkväll med Pisa, Hojen och kanske älsk.
Riktigt mys.

Morgondagen bjuder på det vanliga.

Jag måste skaffa mig en riktig väckarklocka!

Inga kommentarer: