fredag 9 januari 2009

Längdisar och v. 15

Vilken helhärlig morgon! :D

Vägningen gick bättre än förvänt (WIHOOOO xD ), Och jag är tillbaka där jag slutade innnan frosseri och julfirande. Nu ni, ska Naannii kämpa vidare mot målvikten! Äntligen är det bara 3, 4 kilo kvar till delmålet tatuering igen, och 10,4 kilo kvar till det stora målet!

Dagens vikt och mått:
Vikt: 83,4 (-0.4)
Midja: 90 cm (-1)
byst: 105 cm (+-0)
mage: 96 cm (-1.5)
höft: 99 cm (+-0)
arm: 33 cm (+1)
lår: 56 cm (-1)

Totalt sedan jag började för 15 veckor sedan:
Vikt: -7 kg
Midja: -11 cm
byst: -10 cm
Mage: -14 cm
höft: - 15 cm
Arm: -3 cm
lår: -9 cm

WHAT??????
Kan det verkligen stämma?
7 kilo lättare och 62 (SEXTIOTVÅ) cm mindre allt som allt???? :O
Tror inte riktigt det tyvärr... för det är svårt att alltid mäta arm, lår och bysten på pricken på samma ställe...så jag har nog "flyttat" måttbandet lite under dessa veckor. Men ändå!
HÄRREGUUUUUUD! Och detta ser jag inte! Det är ju sjukt!
----

Morgonen i övrigt har verkligen varit humör-höjande. Sovmorgon till klockan 8, sängdragning till halv 9, vägning och mätning som gick över förväntan, en kvarts promenad med Djin och 6 km längdskidor.

På 36 minuter åkte jag 2* 3 km. Jag hade räknat att det skulle ta minst 45. Fy fan va jag är bra idag! :D haha.

Märket på skidan (tjejvasanmärke) ser verkligen proffsigt ut. Önskar jag kunde säga att det är mitt...men icke. Det är min kära systers från förra året.
Ho ä dutti ho! <3

href="http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wQ3cooE/">


Kom på att det var ett tag sedan jag la upp en sån här.
Det har verkligen börjat röra på sig nu.
Fy fasiken va GÖTT!

Nope, nu ska jag ta det lugnt och laga lite mat..sen blir det jobbet.
// En överlycklig "tröttibenen" Naannii

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är SÅ duktig Nanna Nutt!

Puss o kram från Mamsen

Anonym sa...

Härligt jobbat!!