tisdag 27 januari 2009

Vurpor och skratt

Idag har jag varit riktigt stark.
Jobbat på coop, packat upp allt godis vi fick, fyllt på lösgodiset, gjort godisbeställningen och haft rast. Allt utan en enda godisbit och fikabröd.
Bravo!

Bara att fortsätta så här resten av veckan nu. kämpa kämpa!

Med snö snö snö och underbaraste Pisa som träningskamrat tog vi oss en 6 km lång sväng i el-lusspåret på skidorna nu ikväll. Riktigt skönt och jävligt kul. Blev omåkta två gånger av samma person, men va sjutton...är man otränad så är man. Haha. Vi hade då absolut roligare än snabbspurtaren. :)
Pisa underhöll med 2 vurpor (jag lyckades däremot stå på mina vingliga ben hela resan), och vi skrattade, snorade och flåsade i takt.
Träning, precis som den ska vara.

Tog bilder som jag tänkte lägga ut. men HEJ så hittar jag inte kamera-kabeln... tror den ligger kvar på coop efter att jag fick tillbaka en från Lindi igår. Så jag får ta det någon annan dag.

Näää. söööövning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat med godiset. Hade också behövt stå emot lite mer den här veckan. Skidor i helgen?
Du är bäst Syster!