onsdag 28 januari 2009

Hellre fet med vänner, än smal utan

Vet ni vad?
Ikväll tar jag paus från träning och svetterier, och umgås lite med nära och kära istället.
Sitter och myser framför tv:n med Pisa och Jimmy, nyduschad, med en cider och lite chilinötter på bordet, och en asgarvande Pisa bredvid mig.

Illa med cider då jag varit så duktig hitills denna vecka. "/
Å chilinötter är väl kanske inte heller så nyttigt...
Men ikväll bryr jag mig inte (kommer säkerligen få någon sorts ångest imorn, men va tusan).
Allt jag bryr mig om just nu är att jag sitter här, med två av de människor jag älskar mest av allt på jorden och har huuur trevligt som helst! <3

Jag vill gå ner i vikt, det ska ni inte tro annat om. För jag vill Verkligen!
Men efter dessa veckor av viktkamp har jag börjat förstå att man inte kan pressa sig själv till max med både träning och mat hela jäkla tiden...för då går det åt helvete till sist.
Det är som jag sagt förut:
Att nå målvikten får ta hur länge det vill, bara jag orkar hålla i, och inte ger upp helt och hållet. Och för att jag inte ska göra det måste jag också ha tid för annat.
Umgås t.ex. För utan vänner, är jag ingenting!

Hellre fet med vänner, än smal utan!
Eller va säger ni? ;)

Allt annat idag har gått bra. Inge godis och inge fikabröd. Yeeeeeey! :D

Imorn är en ny dag.
En dag med träning istället för chilinötter och cider.

Inga kommentarer: