måndag 26 januari 2009

Vad är det för dag idag?

-Måndag!
-Och vad är Måndagar för en dag?
-Wollyboll-dag!

Wihoooo. :D

Har inte hänt mycket mer än så idag. Jobb, wollyboll, snabb promenix, dusch, och alldeles för sen kvällsmat. Alldeles för sent överhuvud taget, men jag kunde inte låta den enda chansen till gemensam träing gå mig förbi. Så den smällen tar jag. :)

Matbiten har absolut inte gått bra idag, eller maten har väl gått bra, men inte sötsaks-biten. Några godisbitar, en kladdkakebit och ett halvt winerbröd bara skreeeeeek mitt namn, och nej, Naannii kunde inte stå emot allt detta idag.
Vart har den duttiga tjejen tagit vägen? som höll sig ifrån allt sådant i flera veckor förut, och bara åt sånt skit på helgerna?
Dags att kämpa fram henne igen. Det SKA gå!

Nu tar jag tag i det där igen. Och om jag inte lyckas utan sådana bajs-saker fram till Fredag blir det ingen "fri-dag" i helgen!
Ha, går det att hota sig själv tro? :P
Hoppas det.

Humöret fortfarande på topp, skit bra.
Men tröttheten sitter i...trött jämt och ständigt.
Kanske blir det bättre när denna vecka är slut och jag går ner på mindre jobb-timmar och fler sovtimmar? I hope so.
Annars får ja gå till doktorn å kolla om jag har brist på nå så jag får ett slut på detta trötteri.

Nej, sent sent sent.
Imorn väntar ännu mer jobb.
Yeeeeeahhhhy :)

Natti natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

som jag sa, mitt tips: sov lite mer och träna lite mindre ett litet tag så tror jag att du blir piggare. Sen är det en sån där trött period just nu, inte så mycket att göra åt. Man får tänka på att ljuset är på väg tillbaka och att tiden går fort och snart är det vår.