torsdag 1 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!

Först måste jag önska alla ett riktigt Gott Nytt År, och en underbar fortsättning på detta! :D

Nyårskvällen blev den bästa någonsin! Med vänner, sammanhållning och underbar stämning.
Är glad att jag inte planerade ett piss, för då hade det garanterat inte blivit så bra som det till sist blev. Tack alla! <3

Här får ni lite bilder:

Nyårs-förfest :)

Pisa, äntligen hemkommen från 3 månader i Thailand <3
Nyårs kyssen på 12- slaget! <3
Djin fick hålla till i källaren under kvällen, något han var mycket tacksam över. Som tur var hördes knappt raketerna dit. <3
Det är verkligen full rulle nu för tiden. Är det inte jobb, är det alltid något annat på schemat.
Önskar jag hade mer tid att skriva om nyår, men det får räcka med några få ord: Vänner, stämning, kärlek, dans, umgänge, Helt enkelt UNDERBART!



Nyårs-jämförelse...
bild 1: 31 December 2007
Bild 2: 31 December 2008
Saknar nästan mitt långa hår när jag ser på bilderna..."/
Men, det växer väl ut så småning om (om jag vill det dvs.) :)
Annars tycker jag inte att jag förändrats så mycket.
Dagen har bjudit på morgonpromenad, jobb (jag försov mig inte!), en massa "dagen-efter-mat" (dvs. mat man ABSOLUT inte ska äta om man vill gå ned i vikt!!) och en tur till Vansbro. Förutom morgonpromenaden på 30 minuter har träningen fallit bort helt. Synd "/, men tyvärr inget att göra åt.
Nytt år, nya tag. :)

Nej, mer än så här blir det inte idag...är alldeles för sent för att skriva allt jag vill skriva, så det får vi ta imorn. Upp klockan 5 imorn, vägning och mätning, och jobb 8.00- 19.45.
År 2009, Varmt välkommen!

Inga kommentarer: